Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31302
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезугла, Руслана-
dc.contributor.authorПарфило, Артем-
dc.date.accessioned2025-10-03T08:37:01Z-
dc.date.available2025-10-03T08:37:01Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationБезугла Р. Редизайн айдентики бренду «latona»: передумови, методи та результати / Р. Безугла, А. Парфило // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 298-300.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31302-
dc.description.abstractУ роботі проведено аналіз необхідності редизайну айдентики бренду та його впливу на сприйняття компанії споживачами. Розглянуто приклад редизайну бренду «Latona», його причини, процес та кінцеві зміни в айдентиці.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectдизайuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectайдентикаuk
dc.subjectредизайнuk
dc.subjectвізуальний стильuk
dc.titleРедизайн айдентики бренду «latona»: передумови, методи та результатиuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-298-300.pdf617,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.