Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31299
Назва: Колірні рішення логотипів брендів з продажу автозапчастин
Автори: Васильєв, Олександр
Хайрулін, Нікіта
Ключові слова: графічний дизайн
колірне рішення
логотип
засоби візуалізації
колір
колірна схема
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Васильєв О. Колірні рішення логотипів брендів з продажу автозапчастин / О. Васильєв, Н. Хайрулін // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 312-314.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячене аналізу колірних рішень логотипів компаній із продажу автозапчастин. Проведено аналіз наукової та практичної літератури означеної тематики; результати аналізу якої підтверджують актуальність теми роботи. На основі аналізу зразків логотипів лідерів визначеного сегмента ринку, виокремлено їхні типові рішення, що є основою для розробки нових та редизайну існуючих логотипів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31299
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-312-314.pdf657,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.