Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31293
Назва: Культурні референси у фірмових стилях концепт- барів: тенденції, аналіз та практичні кейси
Автори: Сидоренко, Андрій
Ясінська, Тетяна
Ключові слова: айдентика
концепт-бар
етнічні стилі
культурні референси
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Сидоренко А. Культурні референси у фірмових стилях концепт- барів: тенденції, аналіз та практичні кейси / А. Сидоренко, Т. Ясінська Тетяна // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 336-338.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено використання культурних референсів у створенні фірмових стилів концепт-барів. Проведено аналіз сучасних тенденцій та прикладів айдентики, зокрема, українських та зарубіжних концепт-барів, що використовують етнічні стилі у графічному дизайні. Дослідження охоплює вплив культурних елементів на формування унікальності бренду та комунікацію із цільовою аудиторією.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31293
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-336-338.pdf619,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.