Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31252
Назва: Трансформація європейського стилю ар-деко в японській рекламній графіці 1920-1930-х рр.
Автори: Кокоріна, Галина
Іващенко, Владислава
Саннікова, Анастасія
Ключові слова: стиль ар-деко
Ікко Танака
фешн ілюстрація
дизайн
рекламна графіка
японське мистецтво
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Кокоріна Г. Трансформація європейського стилю ар-деко в японській рекламній графіці 1920-1930-х рр. / Г. Кокоріна, В. Іващенко, А. Саннікова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 331-334.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто умови формування та основні ознаки стилю ар- деко, його вплив на різні види мистецтва 1920-1930-х років. Визначені умови розвитку культурних зв'язків між західним світом та Японією, а також особливості еволюції японського мистецтва рекламної графіки під впливом стилю ар-деко. Проаналізована творчість японського художника Ікко Танака на прикладі його плакатів, розглянуто феномен анонімної комерційної графіки в Японії. Представлено результати дослідження актуалізації фешн графіки в першій половині ХХ століття, обґрунтована актуальність стилю ар-деко в сучасному дизайні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31252
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 1_2025 (4)-331-334.pdf736,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.