Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31201
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБердинських, Святослав-
dc.contributor.authorБілецька, Вікторія-
dc.date.accessioned2025-09-26T11:23:12Z-
dc.date.available2025-09-26T11:23:12Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationБердинських С. Елементи українського етносу як основа для сучасного брендингу та фірмового стилю / С. Бердинських, В. Білецька // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 215-217.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31201-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто можливі напрямки інтеграції українських етнічних елементів в сучасний графічний дизайн, використання етнічних елементів як джерела натхнення для розробки фірмового стилю, а також способи поєднання традиційних мотивів із сучасними.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectайдентикаuk
dc.subjectетнодизайнuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.titleЕлементи українського етносу як основа для сучасного брендингу та фірмового стилюuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-215-217.pdf550,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.