Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31178
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШевчук, Павло Дмитрович-
dc.contributor.authorЯкубяк, Єлизавета Юріївна-
dc.date.accessioned2025-09-26T07:40:57Z-
dc.date.available2025-09-26T07:40:57Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationЯкубяк Є. Ю. Позиціонування вітчизняних брендів і товарів на міжнародних ринках : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / Є. Ю. Якубяк ; наук. кер. П. Д. Шевчук ; рец. Ю. Д. Городецький. - Київ. КНУТД, 2025. – 86 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31178-
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретичні основи та підходи до позиціонування національних брендів і товарів на міжнародних ринках. Визначено значення позиціонування для підвищення конкурентоспроможності. Проаналізовано стратегію ТОВ «Nova Group». Проведено аналіз чинників для вдосконалення позиціонування компанії за кордоном, зокрема через адаптацію маркетингових комунікацій, оптимізацію сервісу та формування брендової ідентичності. Обґрунтовано результати реалізації заходів, вплив на ринкову частку компанії.uk
dc.description.abstractThe work explores the theoretical foundations and approaches to positioning of national brands and goods in international markets. The importance of positioning for increasing competitiveness is determined. The strategy of LLC “Nova Group” is analyzed. An analysis of factors for improving the company’s positioning abroad is conducted, in particular through the adaptation of marketing communications, optimization of service and formation of brand identity. The results of the implementation of measures, the impact on the company’s market share are substantiated.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectпозиціонування,uk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectНова Поштаuk
dc.subjectукраїнський брендuk
dc.subjectвихід на зовнішні ринкиuk
dc.titleПозиціонування вітчизняних брендів і товарів на міжнародних ринкахuk
dc.title.alternativePositioning of domestic brands and goods in international marketsuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorYakubiak, Yelyzaveta-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБЗМР1-21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programМаркетингuk
local.contributor.altadvisorShevchuk, Pavlo-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom 075_Yakubiak_Shevchuk.pdf16,91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.